[ad_1]
Beikta Teknik Direktr enol Gne, Konyaspor galibiyeti sonras aklamalarda bulunmuş oldu.
“KAZANDIIMIZ N MUTLUYUZ”
“Kazandmz iin mutluyuz, sizi bilmiyorum fakat biz mutluyuz. Deplasmanda rakibe gre daha iyi oynadk. Zor bir dnemden getiimiz bir gerektir. Her eyi negatif olarak vermek doru deil. Doğal ki eksiklerimiz var. Oyun stnlmz, skor stnlmz vard. 2-0’dan sonrasında daha nce 11’e 11’ken arlmz vard, 11’e 10’dan sonrasında daha ok dinlenmeye ynelik pas yaparken hatalar yapld, dorudur. Ma kazanmaya yakn taraf bizdik. Kazandmz iin rahatsz deiliz, mutluyuz.”
“BU KADAR STMZE GELMEYN”
Yaync kurulua gvenmiyorum. Malar seyrediyoruz. O yaync kurulu, bizim mata grnt olarak atlan gol oradan gstermeyip, dn itibaryla bir baka mata gsteriyorsa konuacak bir ey yok. Değişen teknolojinin, suni zekann, hatta uzay zekann nasl olacan konumak doru deil. Bunlar syleyeyim size. Camiay da ok gzel iliyorsunuz. Maallahnz var. Bir rekabet salamaya alyorsunuz. Bizim skntlarmz var fakat bu kadar stmze gelmenin manas yok.
“EN Y SAHA TRKYE’DE”
yi oyun istiyorsanz eletiri yaparsnz evet fakat Afrika malar var falan yok. Ma oynad, bugn bitti. Afrika malar dönem arasnda, bitti. Takm kaybettii vakit kim gidecek, kim gelecek diyorsunuz. Ma kazannca baka eyler konuuyorsunuz. unu da syleyeyim, grdm en gzel saha Trkiye’de. Islak olmasna ramen mkemmel saha var.
“BEN GVENMYORUM”
Takm olarak daha iyi oynadk, rakibe gre daha stn oynadk. Temennilerinizi, isteklerinizi de biliyorum. Fakat unu yapmayn; elinizdeki yaync anlayn bir tarafl kullanmayn. Bir mata eer gol, gol iken iptal ediliyorsa…. Sürem banda TFF bakanna da syledim. nsanlar iinde bulunduu kuruma gvenmek ister. Ben gvenmiyorum. Ak ak sylyorum. O denli yanl ki… Biz unu syleyemeyiz, maalesef baz eyleri sylemek zorundaym. Seyahatlar, programlar… 3 gnde 1 ma oynarken bir de gidip geliyoruz. Talebimizi de yapmadlar. Uyku dzeni, antrenman falan hibirini yapamyoruz.
“NYETLER HERKES BLYOR”
Ulusal aradan beri her gn yenileme idman yapabiliyoruz bir tek. Kaybettiimiz iki man travmas da var zerimizde, o da doru. Bizim bundan nemalanmak isteyenlere izin vermeyelim. Man banda ynetim çekilme, oyuncuya falan… Bunlarn hepsi her gn konuulacak eyler deil. Takm zerinde negatif tesiri var. Yaync kuruluun tarafsz olmasn temenni ediyorum fakat asla beklemiyorum. Durumu durağan(durgun) olarak gryorum. Resmi olarak ayn pozisyonda izgiyi istedii vakit kullanyor, istedii vakit kullanmyor. Konuacak bir ey kalmad. Bu artk belgesiyle. Dierleri yorumlardr. Yorumlar, niyetleri çoğumuz biliyoruz.
[ad_2]
İyi Haber
